فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی 09174935800

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۵
آذر

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی 


انواع مدل های دستگاه تصفیه آب
دستگاه های تصفیه آب مدل های مختلفی دارند که به صورت زیر سینکی، پارچی، کیسی، سر شیری و... تولید می‌شوند. دو مدل کیسی و زیر سینکی تا حدود زیادی عملکردی مشابه به همدیگر دارند با این تفاوت که مدل کیسی بر روی سینک و معمولاً در جلوی چشم نصب می‌شود و مدل زیر سینکی در زیر سینک وصل می‌شود. انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب در هر دو مدل و یا چند مدل تولیدات خود را عرضه می‌کنند.
و اما چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟
بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران تصفیه آب مینروا Minerva میباشد که توسط شرکت ژابیز عرضه و به فروش میرسد.
مهم‌ترین عاملی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به آن توجه کرد، نوع کارایی دستگاه و حجم آبی که دستگاه تصفیه می کند.
دستگاه تصفیه آب مینروا از مدل های متنوع ۶ مرحله ای معدنی ساز، ۷ مرحله ای قلیایی کننده آب آشامیدنی، ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار(uv)  اشعه ماورا بنفش و ۸ مرحله ای اکسیژن ساز RO۸_O۲PLUS  تشکیل می شود که بدون شک جزء پرفروش ترین دستگاه  تصفیه آب ایران محسوب می شود.
برخی از دستگاه‌های تصفیه آب برای مکان‌های بزرگ و پر جمعیت مانند سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر ممکن است تنها برای یک خانواده باشند. هر دستگاه تصفیه آب یک مخزن ذخیره آب دارد که همواره حجمی از آب تصفیه شده در آن ذخیره می‌شود؛ برای کاربری‌هایی در مکان‌های بزرگ و پر جمعیت، این مخزن باید بزرگ‌تر باشد و دستگاه هم باید بتواند حجم بیشتری از آب را در زمان معین تصفیه کند تا به نیاز افراد برای مصرف آب تصفیه شده پاسخ داده شود.
پیشنهاد میشود برای مشاوره خرید بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی و ...  با کارشناسان فروش شرکت ژابیز با شماره 09175956589 تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای دستگاه تصفیه آب مینروا نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب
معروف ترین و پرفروش ترین مدل تصفیه آب مینروا مدل هشت مرحله ای اکسیژن ساز RO8_O2PLUS می باشد که نقش به سزایی در سلامت ما ایفا می کند . از جمله ویژگی هایی که باعث شده این دستگاه نسبت به دستگاهای دیگر پرفروش باشد بخاطر وجود هشت مرحله فیلتر تصفیه اب با کیفیت درجه یک تایوانی و ممبران آمریکایی مارک  Filmtec می باشد.
یکی دیگر از ویژگی های مهم مینروا که باعث شده این دستگاه جزء پرفروش ترین دستگاه ها معرفی شود  این است که دستگاه مینروا دارای نماد اصالت بوده و رنج قیمت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مینروا که مدل هشت مرحله ای آن است کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی میباشد.
 از دیگر ویژگی های آب تصفیه کن مینروا این است که فیلترهای استاندارد این دستگاه در سراسر ایران پیدا میشوند. شرکت ژابیز زمان تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا را به شما عزیزان اطلاع رسانی نموده و در اسرع وقت به سرویس دستگاه شما خواهد پرداخت.
تصفیه کننده آب مینروا دارای یک پمپ ویک مخزن ذخیره تحت فشار میباشد که در زمان قطع برق یا قطع آب آشامیدنی میتوانید از آب آشامیدنی تصفیه شده بدون افت فشار ذخیره شده بهره مند شوید. دستگاه تصفیه آب مینروا با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس توانایی حذف املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست. جهت دریافت مشاوره برای خرید محصولات تصفیه آب با ما در تماس باشید. 09175956589

  • فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز