فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی

فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز-عظیمی 09174935800

چه نوع دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۰۰ ب.ظ


پیشنهاد می‌شود در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید، حتماً از مراکزی دستگاه را خریداری کنید که بعداً در تأمین قطعات و فیلترهای دستگاه با مشکل مواجه نشوید. زیرا فیلترهای دستگاه بسته به نوع فیلتر باید پس از چند ماه تعویض شوند؛ در صورتی که محصول را از وارد کنندگان معتبر خریداری کنید، در تأمین قطعات مشکلی پیدا نخواهید کرد.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟
 
اولین و مهم‌ترین عاملی که در خرید دستگاه تصفیه اب باید بدان توجه کرد، نوع کاربری دستگاه و حجم مورد نیاز آب تصفیه شده است؛ برخی از دستگاه‌های تصفیه آب برای مکان‌های بزرگ و پر جمعیت مانند سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر ممکن است تنها برای یک خانواده باشند. هر دستگاه تصفیه آب یک مخزن ذخیره آب دارد که همواره حجمی از آب تصفیه شده در آن ذخیره می‌شود؛ برای کاربری‌هایی در مکان‌های بزرگ و پر جمعیت، این مخزن باید بزرگ‌تر باشد و دستگاه هم باید بتواند حجم بیشتری از آب را در زمان معین تصفیه کند تا به نیاز افراد برای مصرف آب تصفیه شده پاسخ داده شود.
اما مکان‌های کوچک‌تر و استفاده‌های خانگی نیازی به مخزن بزرگ ندارند و یک دستگاه کوچک هم پاسخگو خواهد بود. نکته دیگری که در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید مورد توجه قرار گیرد، نوع آلاینده‌ها است؛ در برخی مناطق آب آشامیدنی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و بنابراین دستگاهی با تعداد فیلتر پایین مناسب است؛ اما در برخی از مناطق کشور مانند نواحی جنوبی که آلاینده‌های آب بسیار بالا است و حتی در آن گل و لای نیز مشاهده می‌شود، دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بالاتر نیاز است تا تمام انواع آلاینده‌های آب را به طور کامل از آن حذف کنند.
 تعداد مراحل دستگاه در حقیقت از روی تعداد فیلترهای آن مشخص می‌شود و دستگاه‌هایی که دارای تعداد فیلتر بیشتری باشند، آلاینده‌های بیشتری را از آب حذف می‌کنند. نکته مهم دیگر در خرید دستگاه تصفیه آب انتخاب برند است؛ اگرچه در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، اما برندهای معتبر تصفیه آب تایوانی جزو بهترین برندها محسوب می‌شوند که برای سال‌ها مورد اعتماد مردم قرار گرفته‌اند. برندهایی مانند آکوا، سی سی کا و سافت واتر سال‌ها است که مورد استفاده هستند و به عبارتی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.
البته از آنجایی که فروشندگان متعدد و واسطه‌ها بازار را پر کرده‌اند، باید مراقب بود که محصول انتخاب شده حتماً اصل باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار داد، خرید دستگاه از نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر و مطمئن است و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر هم ارائه ‌دهند.

شرکت سعی براین داشته است که قیمت راپایین ترین حدممکن نگاه دارد.باتوجه به استفاده ازبهترین قطعات اروپایی
برای اطلاعات بیشتر به وب سایت ما  مراجعه فرمایید 

پیشنهاد می‌کنیم با فالو کردن پیج  تصفیه آب در اینستاگرم به آدرس  water.purifier24 از جدیدترین رویدادها، پیشنهادات و برنامه‌های برند ما مطلع گردید.


شرکت تاسیساتی ژابیز با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

جهت استفاده از خدمات فروش قیمت تعمیرات و فیلتر انواع تصفیه آب خانگی و انواع برند های دیگر در شیراز و سراسر استان فارس می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اردکان (سپیدان) – مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - ممسنی (نورآباد ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - کوه چنار (قائمیه ) خرم بید ( صفاشهر ) کنار تخته - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت (داراب)- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر
ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی ژابیز می باشد.

 مدیر فروش  : 09175956589   
 آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • فروش عمده دستگاه تصفیه آب در شیراز

دستگاه تصفیه آب

قیمت دستگاه تصفیه آب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی